20120902

DEFACTO ETEKLER ÇOK GÜZEL

Bayanların giyiminden asla taviz vermediği ürünlerin başında etek modelleri geliyor. Defacto etek modelleri çok güzeller ve göz alıcılar.

Defacto her zaman yapmış olduğu kampanya ve indirimler ile bayanlar tarafından en çok tercih edilen markaların en başında geliyor. Bayanların bir ürün alırken en çok dikkat ettiği şey, aldıkları ürünün modaya ne kadar uyduğudur. Defacto etek modelleri 2013 modasına uygun olarak hazırlandı ve defacto vitrinlerindeki yerini aldı.

Bayanlar etekleri hem işte hem de günlük yaşamda çok fazla tercih ediyorlar. Ama etek alırken bayanlar ilk olarak alacakları eteği nerede giyeceğine karar verip öyle almalı diye düşünüyorum. Şimdi alınan etek işte giyilmek için alındıysa, o eteği normal günlük yaşamda giymek biraz garip olabilir. Bunun için bayanlar etek alırlarken ilk olarak hangi modeli ya da hangi rengi seçeceklerini değil, nerede giyeceklerine karar verirlerse daha iyi olacağını düşünüyorum.

Defacto etekler çok güzeller. Özellikle renkleri çok göz alıcılar ve neşeliler. Sade tasarımların ve çicekli tasarımların yer aldığı etek koleksiyonundan bayanlar mutlaka bir kaç adet almalı diye düşünüyorum. Benim beğendiğim ve paylaşmak istediğim bazı etekleri sizlere sunuyorum. Hepinize iyi ve güzel alışverişler sevgili bayanlar.

defacto 2012 etek modelleri-1

defacto 2012 etek modelleri-2

defacto 2012 etek modelleri-3

defacto 2012 etek modelleri-4

defacto 2012 etek modelleri-5


0 yorum:

Yorum Gönder

Haftanın Enleri